zaida

Khamis, 15 September 2011

AgRoNiGhT

hiii...
akhirnyee segala assingment yang lme dulu dh beres. oral pon beres.. alhmdullah aku bersyukur padamau kerana segala urusan ku dipermudahkan...begitu juga dengan majlis-majlis yang dahulu dirancang pada tanggal 12 september 2011 pada hari isnin yang lalau satu majlis telah berlangsung dimana pelajar yang terlibat antara plajar senior dan junior..majlis itu dinamakan 'MALAM AGRONIGHT'  ...


gelagat senior & junior
para siswi yang cntik2 dngan pakaian masing-masing





tema pada malam itu adalah 'THEME COSTUME'....pada awalnye saya sush memikirkan bagaimana untuk mengayakan pakaian pada malam itu.. sebelum majlis itu berlngsung rakan;rakan sibuk mencari costume masing-masing untuk digayakan pada majlis itu..tapai saya hanya mampu melihat berbelanja dngn pakain yang cantik-cantik.. terusik jua jiwa apabila melihat mereka melihat pakaian.. kerana kewangan yang tidak mengizinkan untuk membeli pakaian seperti mereka...aku hanya berdoa di dalam hati agar tuhan dipermudahkan urusan...




tidak disangka-sangka pada saat itu salah seorng rakan ku dengan baik hati nye meberi aku pinjam pakaian nye..aku sunguh gembira dan bersyukur kerana Alah telah mendengar doa ku..alhamdullah... pada malam itu aku dapat bergmbira bersama mereka..terima kasih SM...

it's me huda


hehehehe..inilah saya pada majlis tersebut...xperlu membazir  just simple item jee... thnks a
lot kepada SM sekali lagi... SM comel sngt ngn costume mini mouse..hehehhe.

sm yang comel sngt dngn gaya mini mouse..

SM dengan costumenyee  mini mouse comel kan..hehheehe....nk tnjuk pulak kawan saya yang aggun mngayakan costumenyee butterfly...
sab yang menyerlah ,cntik berbju merah ..
butterfly costume

hehehehe..so pretty...
nak thu tak siapa yang dapat gelaran PRINCESS DPT 2011....


k.wani yang baik hati

itulaa die gambar k.wani yang dpt gelran itu tema nye pada mlam itu arabian... telah menambat hti mereka yang melihatnye...kelihatan sewaktu diumumkan sebagai princess dia sungguh terkejut dan tidak sangka anugerah itu adalah rezekinyee pada malam itu..

tetapi apa yang berlaku tidak di sangka-sngka dia memberi hadiah dan gelaran itu kepada rakan kami dangan alasan vivian lebih layak menerima award itu dngn pakain yang di gayakan cukup memukau siapa yang memandang

vivian hot princess 2011


inilah dia vivian yang telah menjadi princess malam itu setelah diberikan oleh k.wani... kelihatan k.wani gmbira selepas memberikan gelaran itu kepada vivan...hehehehe..vivan turut bergmbira malam itu die telah menjadi princess 2011.... kelihatan hubungan antara senior DPT dan junior DPT closed sngat...saya turut bergmbira pada malm itu....segala kenagan malam itu tetp akan menjadi ingtan... sekian sahaja cebisan coretan drpd saya...
di belakang saya bodyguard sy ..hehehehe..jngn jeles


6 ulasan:

Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com