zaida

Selasa, 20 September 2011

ponteng kuliah

haiii...
saya nii asyk ponteng kuliah jeee... bila nk bubah ni...td lambt bngun... kels kol8.00 bgn kol9.15...adoi.. semakin hampir final exam samkin hati banyak kuliah dan amali sy ponteng... macm ne laa pointer sy ni sem 1.jangn laa terok sgt...cian mk ayh...ehmmmm... tp ap boleh buat salah diri sendiri...




tp memeg ari ni memang tak sedar pon tido mati.....hai huda2.. ..apa nk jadi laa... kalo stay matrix xdelaa trok mcm ni...kne alert jee blja..buat diploma ni rilex sngt..sampai aku leka laa bab bljr ni..mene tak nyee kalo nk di kirakan 24 jam mengadap laptop.... huda2... salahkan dirimu ok... he3...






semakin nk final semakin bnyak ujian & cabaran yang aku dapt... ya Allah berikan aku kekuatan untuk menghadapi dugaan hidup yang penuh dngaan kelekaan...berikanlah aku kemudahan untuk menerima ilmu dan berikan kejayaan kepada diriku... amin... ehmmm



dont sdey2 huda...life must be go o..... wake up!!!... dont give up!!!! chyiok3.... he.... hanya kita boleh buat diri kita haapy dan kita juga yang kne ubah diri kita...hope dngn kata2 ni akan menjadi rangsangan utk aku terus berusaha... hudaa.... usaha itu tangga kejayaan... tnpa usaha kita tidak mampu mengubah nasin...   usaha+ikhtiar+tawakal inyallah kejayaan milik kita....  






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com