zaida

Isnin, 19 September 2011

suka duka kehidupan

ehmmmm...
 hari ini  sy mcm nk pengsan jee....dah laa malam tdi tak cukup tidur coz buat blog cosmate...saya ni xde laa jahat macam yang dorng sangkekan...sya ini suke tolong orng.... tapi terpulanglaa individu tu nk menilai..hhehehehe...tapi bila saya dapat buat sesorang tu happy dngan bantuan saya itu pon dah cukup mengembirakan saya when look their happy..



.



bila tengok my fren happy sy pon happy laa tgk die..adakah itu tandanyaa kita sayang kawan kita???
but...ada sesetengah persahabatan tu hanyalaa sebagai gunaan sahaja...time kita senang die nk kawan kita and then time kita susah die tinggal kita...haiii..........inilah realiti sebenar kehidupan...
but whatever in the situation that happend with me... i'm ok...life must be go on... ini lah dikatakan pengalaman...






bukan senag nk cari kawan yang betol-betol ikhlas jadi sahabat kita... ..sahabat yang baik akan berada di saat kita sush mahupun tika susah...semenjaak  sy di kampus sy tak jumpa lagi best friend  yang boleh share sgala masalh yang berlaku..but it's ok.... saya bersyukur kerana ada lagi sahabat yang lain ambil berat lagi tentag saya...kat cni xkira laki or perempuan dorng care lagi laa about me...i'm happy with them...hehhehe


hari ini happy coz k.sab belanje lauk tapau..thanks k.sab i love u.... k.sab dont worry  i do not create their blog same with your blog...only u have the  special blog from me..thank to be my frend ...


2 ulasan:

Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com