zaida

Ahad, 4 September 2011

I have a new blog

hiii
saya baru ada blog...hehehhe...orang dah ada lama blog saya bru ada...kuno betol kan..hehehe
tapi tak pe... asalkan saya happy...
sebelum tu lupe plak nak kenalkan nama... nama diberi nurul huda binti badarunzaman.. umo?? ummm cari laa pasl sy kt mana2..sya xfamous xcantik tp sy baik..hahahahha
puji diri plak...hahahah..it's ok .. saya skrng stdy?? kt University Putra Malaysia Bintulu Serawak jauh kan..ummm  nk wt cm ne kn..demi cita2 kte kne laa berkorban berjauhan dengan orng tersayang...




      ehmmmm...ada cpe2 x nk tlng komen utk bg cun ag blog sy...hahahahah...plezzz i need your help....
bowinklaa...sok dh start kuliah...jiwa mseh dlm mod rye lg laaa.... walaupn rye thun ni xdpt raye ngn fmly...evrythng it's ok....it's alright....terpkse laa bwat happy ngn member2 yang senasib xblik rye...huhuuhu...yelaa ni laa di katekan ank perantauan.... sop3 :(....

   
        tp xpe laa... pglman...muda2 lg dh ad pglmn...experience is the best teacher!!!....
btol2.... smuanyee asam gram hidup...oppppssss.... megarut jee sya nii...dh!! dont be sad...
rasenyee...cni jee kot len kali sy update lg...tata smua..... :)


selamat hari raya aidilfitri...di bulan sywl ini marilaa kita ber maaf-maafa






SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


2 ulasan:

  1. saya xkisah ap awk nk ckp pasl saya..sy dh antr email utk explain smuanyee..hrp awk phm laa

    BalasPadam
  2. satu ag..smlam mem sya yang tolng bwt kan blog sy...mybe dia ada ter remove awk kot...sy xkn remove orng laa..

    BalasPadam

Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com